| | #1 |
| Senior Member Aangemeld: apr 2008
| Junkdag
Hebben jullie weleens een dag waarop je alles eet wat los en vast zit?Een junkdag/maaltijd of..?Zo ja,wat gaat er allemaal door je slokdarm heen?
|
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
yepp..alles waar ik dan zin in heb
|
| | |
| | #3 |
|
De hele dag door ?
|
| | |
| | #4 |
|
IK kan onmogelijk een moslim worden.Voor mij graag spare ribs |
| | |
| | #5 |
|
whahaha ja echt de hele dag door begint s'morgens dan al voor mij spek en eieren en een half brood zo ongeveer...whahahaha verdomme krijg er nu al zin in en jawel morgen is mijn junkdag.... s'middags een terrasje wat drinken en eten natuurlijk sávonds ook al uit eten alleen de zon schijnt niet echt morgen ...
|
| | |
| | #6 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: Rotterdam
|
Nee idd, weer Kwalitatief Uitermate Terleurstellend weer oftewel Kutweer morgen. Ik heb meestal op zaterdag me Junkdag, en dat vreet ik ook gewoon van alles. Heb alleen deze week wat meer andere dingen gegeten, dus ik hou het wat netter morgen.
__________________ Sponsord by: Fitnessworld Rotterdam. www.fitnessworldonline.nl Proud to be a Proteine Junkie:D |
| | |
| | #7 |
|
och ze hebben hier overdekte terrasjes...hahaha Annuska gaat shoppen en ik ga terrasje doen eerlijk verdeeld lijkt me zo...hahaha nu zit ik aan de boterhammen met pindakaas dus dat valt wel mee eigenlijk
|
| | |
| | #9 |
|
hmmm eigenlijk was het zo slecht nog niet vanmiddag hahahaha stokbroodje met rivierkreeftstaartjes heilbot en zalm dus wat heet junken ohja die pak koekjes van net even niet tellen en dadelijk nog even uit eten en tja daar hoort wel wijn bij natuurlijk hahahaha ach het mag vandaag ik sta nu op 13% dus ik kan iets hebben nu ...vorig jaar was het nog 19% dus tel uit je winst ....maar eigenlijk is het niet eerlijk wat die vetpercentages betreft stel ik was dezelfde leeftijd als zippie had ik 10 % gehad
|
| | |
| | #10 |
| Senior Member Aangemeld: dec 2007 Locatie: niet op DBB
|
ik cut niet meer , kheb een maand zwaar gecut , stond redelijk droog, en op 2 weken was ik al terug zoals ik was ... zodra ik stop met cutten kan ik niet van het eten afblijven ... dat is men passie ! |
| | |
| | #11 |
|
tja dat probleem ken ik dus ik moet me inhouden ..verdomme was ik nu jonger als 29 stond ik nu op 10 % vet
|
| | |
| | #12 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: Rotterdam
|
haha.. Ja dat ligt er dus aan wat je dan weer naar binnen werkt natuurlijk. En als je gewoon nog een beetje cardio der bij pakt dan moet dat vetpercentage toch wel een beetje beperkt blijven lijkt mij..
__________________ Sponsord by: Fitnessworld Rotterdam. www.fitnessworldonline.nl Proud to be a Proteine Junkie:D |
| | |
| | #14 |
|
tja daar moet ik me ook eens aan gaan wagen hahaha verdomme dat is zweten nu..dadelijk weer een 30 minuten hit cardio
|
| | |
| Topic opties | |
| |