| | #31 | |
| Member Aangemeld: jan 2010
| Citaat:
Als je van die smaakloze witte kwark bedoelt, sorry maar die vind ik niet te eten Ik heb hier wel kwark met aardbei en perziksmaak. Weet niet of deze net zo gezond zijn? Er staat 'mager' op. Er zittten 212 Kcal in. | |
| | |
| | #32 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
ja die is ook wel goed natuurlijk....maar meestal is het gewoon een kwestie van wennen qua smaak
|
| | |
| | #33 | |
| Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Arnhem
| Citaat:
| |
| | |
| | #34 |
|
Nog een vraag.. Hoe zit het met van die light producten, en alpro soja zuivel dingen enzo? zijn die echt zoveel beter ? |
| | |
| | #35 |
|
eeuuuhhh ikke dat niet weet meestal wel duurder dusse .......ik persoonlijk vind die niet echt toegevoegde waarde hebben ,
|
| | |
| | #36 |
|
ok En hoe zit het eigenlijk met SpecialK en die shit? Heb al vaker gehoord dat ze erg ongezond zijn, ben er ook al vanaf gestapt Dat verandert niet dat ik het wel erg lekker vind .. Ik heb echt geen flauw benul van wat er nu eigenlijk als gezond of ongezond beschouwd word... bv. Cracottes, echt lekker! peperkoek? Kaas? Die klassieke kelogg's cornflakes met de haan op de verpakking? Witte rijst/pasta? Appelmoes? Jam? Spaghetti? ... |
| | |
| | #37 |
|
Oh ja! Kan ik havermout ook 's avonds eten? (2 x per dag dus) Meestal heb ik een paar uur na het avondeten wel trek :s (ook op dagen dat ik niet train) |
| | |
| | #38 |
|
ja dat kan gewoon maar bij alles wat je doet houd je middel in de gaten dat je daar niet dikker word want dat wil ik niet op mijn geweten hebben dus als je begint meet je taille op en doe dat na een paar weken weer zodat je weet wat er gebeurd |
| | |
| | #39 | |
| Citaat:
ach met mate af en toe moet kunnen doe ik ook je moet je niet alles ontzeggen | |
| | |
| | #40 |
|
Ok bedankt Maar elke morgen specialK of cornflakes is dus niet aan te raden? |
| | |
| | #41 |
|
hmmmm nee houd het gewoon bij puur die havermout dat is vele malen gezonder; niet om je schrik aan te jagen maar laatst was er bij kassa een test te zien van kellogs en daar bleek dus gewoon ijzer in te zitten ...niet veel maar toch en wel in elke pak |
| | |
| | #42 |
|
Ja had ik ook gehoord. Maar havermout vind ik gelukkig ook erg lekker |
| | |
| | #43 |
|
kijk dat is mooi om te horen ...houd ons wel op de hoogte hoe het gaat he..
|
| | |
| | #44 | |
| Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Arnhem
| Citaat:
| |
| | |
| | #45 |
|
kan ook;maar het was iig zoiets
|