| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties | Zoek in topic |
| | #31 |
| Junior Member Aangemeld: jul 2008
![]() ![]() |
Erg bedankt voor deze post. Nu nog een schema maken met de info. Wat ik erg moeilijk vind. Thanx though ! |
| | |
| | #32 |
| Junior Member Aangemeld: nov 2008
![]() ![]() |
goede topic... maar wat moet ik wanneer eten... moet ik voor trainen veel eiwitten of koolhydraten binnen krijgen?en na trainen..... |
| | |
| | #33 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voor het trainen de koolhydraten en na de training meerendeel eiwitten
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #34 |
| Junior Member Aangemeld: jul 2009
![]() | salads on toast
Also pay notice at the new dutch "I am aware of what I choose" logos on the products you buy in the grocery store. It really helps, you can still somewhat buy what you like to eat but more healthy. I was so happy to see the Johma salads are now labeled with this logo. I love their salads! especially with a good glass of wine in the garden with this sunny weather. I dont say eating these salads daily are good for you and they def do not help you lose weight BUT once in a while they cannot hurt you and they are not as bad as some people might think. Johma has changed the formula, less mayonaise! which is always better |
| | |
| | #35 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
pfff het mag in het nederlands....
|
| | |
| | #36 |
| Junior Member Aangemeld: jul 2009 Locatie: Den Haag
![]() ![]() |
heel handig om een goed voedingsschema te maken |
| | |
| | #37 |
| Senior Member Aangemeld: okt 2007 Locatie: Belgium
yepp
|
| | |
| | #38 |
| Senior Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Belgie
![]() ![]() |
Handige topic hoor.. Veel nuttige info.! ![]() Over het algemeen weet ik ongeveer wat wel, en wat niet te eten, het is alleen niet zo heel makkelijk om je aan een goed voedingsschema te houden als je moet eten wat de pot schaft ( Voor al de rest moet ik altijd zelf naar de winkel XD) Ik krijg ook altijd de commentaar dat ik veel te veel eet, (5 of 6x per dag ) want zij vinden dat niet nodig ( erg gebrekkige kennis van fitness dus) .. dus dit is voor mij wel zeer vervelend moet ik zeggen.... grts =) |
| | |
| | #39 |
| Junior Member Aangemeld: aug 2009
![]() |
Intressant, bedankt!
|
| | |
| | #40 |
| Junior Member Aangemeld: feb 2010
![]() |
Een goeie post. Maar er staan een paar dingen in waar ik het niet mee eens ben. En misschien kan ik nog wat toevoegen Ham staat bij de simpele koolhydraten onder slechte voeding. Maar dat is niet juist voor elk soort ham. De magere hamsoorten, met wat minder vet bevatten vaak super veel eiwit. denk maar aan schouderham. Dit is supergoed voor je. Dranken waar light op staat zijn vaak niet goed voor je hoor. Ipv suiker stoppen ze er andere troep in om het te zoeten wat heel slecht voor je lichaam is. Ze zijn beter dan hun niet-light tegenhanger maar zeker niet gezond. Wel gezond om te drinken zijn magere zuivelproducten (magere kwark, magere yoghurt, magere melk). Maar je hoofddrank moet echt water zijn. Sommige fruitsoorten zijn trouwens beter dan anderen (dan kijk ik alleen naar de suikers en niet naar de vitaminen) sinaasappels en kiwi's zijn bv beter dan druiven. Maar 2 stuks fruit minimaal moet je elke dag nemen, gewoon voor de vitamines. En ivm de suikers probeer ze 's ochtends of rond je training te nemen. Over zuivel. De meeste vetten in zuivelproducten zijn slecht en de suikers zijn ook niet echt goed. Als het niet mager is, is het de moeite vaak niet waard. Dus probeer het bij magere varianten te houden en altijd in mate. 0,5-1 liter aan zuivel is al meer dan genoeg. Het beste is magere kwark, gevolgd door magere yoghurt, dan magere melk. |
| | |
| | #41 | |
| Senior Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Belgie
![]() ![]() | Citaat:
Erg leuk dat je dit even meedeelt, en je zal wel gelijk hebben.. maar als je aan alle details moet ingaan, en alles tot in de puntjes moet uitleggen, dan word de post veel te lang en onduidelijk. als je dat van die verschillede soorten fruit, en verschillede soorten ham en allemaal bij zet, dan is het vervelend om te lezen , want dan staat er TE veel uitleg, die niet ZOOO erg belangrijk is.. maar mss zijn er mensen die hier anders over denken... | |
| | |