| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: jun 2009
| fat on the front
hello everyone, quickly something about me: 19 years 1.83m 98kg I`m heavy build. got strong legs with enough muscles. i have a problem to get the fat of my front. meaning my chest and stomach. in the past ive participated in several sports: judo kickboxing tennis football i just cant seem to get rid of the fat. my question now is can someone give me some advise on that. i got loads of time since im at home all week because of my homeschool. im not a big fan of running, but i do have a semi professional mountain bike. can anyone give me some tips about a schedule for training and what to eat? im also planning on buying a new punchback since my old one is gone. all tips are welcome, thanks! vertaling 3 posts hieronder! dank u Laatst aangepast door geert1989 : wo 24 jun 2009 om 21:10 |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
pfff en nu in het nederlands.....waarom denkt men dat dit een engels forum is...
|
| | |
| | #3 |
| |
| | |
| | #4 |
|
hallo luitjes paar dingen over mij: 19 jaar 1.83m 98kg ik ben redelijk zwaar gebouwd, brede schouders, grote bovenbenen (gelukkig wel spier in het verleden heb ik aan verschillende sporten gedaan: voetbal judo kickboxen tennis na 2 jaar te zijn gestopt krijg ik gewoon geen grammetje vet weg. 3 maanden geleden 2 enkel operaties gehad. ik wil graag in vorm komen met andere woorden strak in het vel want nu ja.. verschrikkelijk >.< hardlopen gaat nog niet en is ook niet echt mijn ding wel heb ik beschikking over een semi professionele mountain bike om toch nog in beweging te blijven. ook komt er een nieuwe bokszak( oude is al tijdje weg) hebben jullie tips over voeding tot trainingschemas of wat dan ook, alle hulp is gewenst.. beste oefeningen om het vet op mijn buik en borst weg te krijgen? het gaat mij niet perse om gigantische spieren kweken of perse sterker worden, maar echt om het gewichtsverlies. mijn gewicht zit nu op de 98kg zeg maar en mijn doel is toch om dit naar 80-85 te brengen. op dit gewicht heb ik geen tot nauwelijks geen vet meer. alle tips, trucs en kritiek over what so ever zijn welkom! alvast bedankt mensen |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
|
Welkom, Gelukkig in het nederlands qua voedingtips lees in de voedingssectie de sticky's goed door, daar staat veel info. Qua sporten, gewoon op die fiets klimmen en gaan. Om vet te verliezen is cardio goed, dus gaan. Veel succes
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #6 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
kijk dat werkt beter...
|
| | |
| | #7 |
| Junior Member Aangemeld: jan 2010
|
Als je bang bent voor blessures kun je overwegen om te gaan zwemmen. Je hebt dan minder kans op blessures dan bij bijvoorbeeld hardlopen. Doe een aantal baantjes, daarna 30 sec rust. Dan weer verder. Wanneer dit goed gaat kun je het aantal baantjes opschroeven. Dit zal snel je conditie verbeteren. Mountainbiken kan natuurlijk ook, zorg dat je MINIMAAL 30 minuten bezig bent. Je zult namelijk pas na een minuut of 20 vet gaan verbranden. Plaatselijk vet verbranden kan niet. Je kunt wel met krachttraining wat meer vorm geven, maar dit zou ik niet het meest op focussen in het begin. Succes! |
| | |