| | #16 | |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007
| Citaat:
Kan je't je voorstellen? | |
| | |
| | #17 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
damn dat hele eind wandelen
|
| | |
| | #18 |
| |
| | |
| | #19 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: België
|
Serieuze ambities
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #20 |
|
een paar keer per jaar nu weet ik het jij hebt die prijs gewonnen bij die grote nationale prijsvraag waar de hoofdprijs een voetreis naar rome was...... zonder gekheid waardoor ben jij op het idee gekomen om dat te gaan doen?? |
| | |
| | #21 |
| Senior Member Aangemeld: sep 2007 Locatie: Confederate States
|
Leuke ambitie, hoop dat het gaat lukken zoals je wilt.
__________________ Welcome back my friends to the show that never ends |
| | |
| | #22 | |
| Citaat:
<wie niet van lange verhalen houdt kan hier beter afhaken...> Mijn vrouw is ermee begonnen. Zij loopt met vriendinnen elk jaar een paar etappes van 3-6 dagen, met volle bepakking, dus van die berglaarzen, slaapspullen en tent, kookspullen etc.. Ze loopt de GR5 naar Rome, dat is een van de lange-afstandswandelroutes. Een van de takken daarvan loopt in de buurt van ons dorp. Ze volgt de beschreven route zo precies mogelijk, je houdt het niet voor mogelijk hoeveel materiaal daarover beschikbaar is. Ik dee niet mee wegens volledige lichamelijke ongeschiktheid. Daar wer ik ook mee geplaagd en uitgedaagd. Maar inmiddels ben ik in beweging gekomen, 25 kilo lichter, en een stuk sterker. Ik heb de uitdaging aangenomen en ik ben nu aan een inhaalrace bezig, dwz mijn eindpunt is ook Rome, maar ik loop met zo min mogelijk bepakking en langs een zo recht mogelijke lijn. Het komt er meestal op neer dat ik de fietsroutes volg, in totaal doe ik 20% meer afstand dan vogelvlucht, met een loopsnelheid van 6-6,5 Kmpu en een gemiddelde snelheid van 5 Km per uur (inklusief pauzes). Hanneke loopt per dag tussen de 50 en 100% meer afstand dan vogelvlucht, en als ze 4 Kmpu gemiddeld haalt mag ze erg blij zijn. Hanneke "is" nu tussen Metz en Nancy, en ik kom dit jaar tot Luik. In dit tempo heb ik haar ergens in Frankrijk volgend jaar al ingehaald. Dus dat is het idee. Maar voor mij is het einddoel niet zo heel belangrijk, ik zie het toch vooral als cardio: kilometers maken, maar dan op de weg ipv op een loopband of rondjes door de polder. Een doel stellen is voor fitness belangrijk om het vol te houden. | |
| | |
| | #23 |
|
dus je vrouw is op dit moment ook aan het wandelen ....maar die doet het met volle bepakking ;en ze loopt ook naar Rome als ik het goed begrijp .een vraag hoeveel scheelt dat met die bepakking want dat zal wel een grote rigzak zijn dan met alles er op en eraan en die wegen toch ook niet weinig.Je bent dus ook een 25 kilo afgevallen ook nog enhoe zit het nou met je lichamelijke ongeschiktheid dis is dus nu een heel stuk verdwenen zoals ik het begrijp.Wanneer zou je de tocht naar Rome moeten aanvangen dan??
|
| | |
| | #24 | |
| Citaat:
Hannekes bepakking is een kilo of 20, ik doe het met hooguit 5. | |
| | |
| | #25 |
|
is toch een flink gewicht die bepakking van Hanneke;ja ik dacht al dat je dat niet in een keer zou lopen ,maar hoe lang denk je er over te doen naar Rome.
|
| | |
| | #26 |
| De totale afstand in vogelvlucht is ca 1200 Km, komt ca 300 Km bij voor omlopen dat is 1500, ik haal hoop ik 300 Km per jaar, dus minimaal 5 jaar. Valt nog mee, eigenlijk.
|
| | |
| | #27 |
|
hmmm nou begrijp ik er niks meer van ik dacht je loopt echt naar Rome toe maar het is dus de afstand die je gaat lopen in totaal of snap ik er nu echt helemaal niets meer van...ik dacht dus wel als een tocht en dat je er dan zeg maar een maand over zou doen,zo had ik het in gedachte
|
| | |
| | #28 |
| Senior Member Aangemeld: sep 2007 Locatie: Confederate States
|
Ik denk dat hij gewoon de afstand loopt, en meer niet, want lijkt me een beetje stug om er 5 jaar over te doen. Misschien loop ik in 5 jaar ook wel naar Rome, elke avond met de hond.
__________________ Welcome back my friends to the show that never ends |
| | |
| | #29 |
| Senior Member Aangemeld: okt 2007
|
Hij loopt gewoon een bepaalde afstand die richting op, en gaat weer naar huis. Als hij dan weer vakantie ofzo heeft gaat hij weer naar dat eindpunt terug en vervolgt hij zijn reis. Dit doet hij totdat hij dus rome lopend heeft berijkt.
|
| | |
| | #30 |
|
ah zo vind het toch een prestatie ik zal het hem niet nadoen ;een tante van mij die liep elke keer de kennedymars is ook wel pittig...
|
| | |
| Topic opties | Zoek in topic |
| |