Ga Terug   DutchFitness.com Forum > Hoofdfora > Conditietraining en Vetverlies

Antwoord

Topic opties
Oud zo 13 sep 2009, 19:37   #1
Junior Member

Aangemeld: mrt 2009
death magnetic will become famous soon enough
Afvallen lukt niet

Hoi

Ik zit met me handen in me haar.
Ik wil graag tussen de 6 á 10 kilo afvallen. (ben 184cm en weeg 94kg en vetpercentage van 18%)
Alles doe ik er aan, ben al bij verschillende top bodybuilders geweest voor dieeten en trainingen enz.. maar ik val geen gram af!!!
Hebben meer jongens daar last van Graag jullie tips?
Ik eet nu rond de 2500kcal goed verdeeld over 7 maaltijden.
Train 4x in de week kracht ongeveer 45-50min per keer doe al mijn oefeningen 4set en 15reps per oef. En doe 3x(interval 20-30min) in de week cardio.

Doe ik misschien te veel en eet ik te weinig

Alvast bedankt!!!
death magnetic is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 20 sep 2009, 15:14   #2
Senior Member

Aangemeld: aug 2007
Blondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond repute
Moet heel eerlijk zeggen dat die top bodybuilders er waarschijnlijk meer van weten dan ik. Maar goed wat is een top bodybuilder? Enwat hebben zij gezegt dan?

Ik zou zeggen als je verwacht dat je te weinig eet verhoog dan de calorie inname. Niet te veel ineens maar bouw het even wat op. Blijf daar even op zitten voor je weer wat gaat minderen om af te vallen. Je lijf mag niet wennen aan minder cals. inname want dan komt je stofwisseling in spaarstand en val je niet af.

Ook kan je je training eens helemaal om gooien. Geeft ook een nieuw inpuls aan je lijf.
Oud zo 20 sep 2009, 16:01   #3
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

Aangemeld: aug 2007
jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
hoe zit het met de kh en eiwit verdeling in je voeding ..

jacky's DC logje
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 26 jan 2010, 19:45   #4
Junior Member

Aangemeld: jan 2010
rinokettlebell will become famous soon enoughrinokettlebell will become famous soon enough
Voeding aanpassen, wat eet je nu?

Topic opties

Postregels