| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: mrt 2009
| Afvallen lukt niet
Hoi Ik zit met me handen in me haar. Ik wil graag tussen de 6 á 10 kilo afvallen. (ben 184cm en weeg 94kg en vetpercentage van 18%) Alles doe ik er aan, ben al bij verschillende top bodybuilders geweest voor dieeten en trainingen enz.. maar ik val geen gram af!!! Hebben meer jongens daar last van Graag jullie tips? Ik eet nu rond de 2500kcal goed verdeeld over 7 maaltijden. Train 4x in de week kracht ongeveer 45-50min per keer doe al mijn oefeningen 4set en 15reps per oef. En doe 3x(interval 20-30min) in de week cardio. Doe ik misschien te veel en eet ik te weinig Alvast bedankt!!! |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
|
Moet heel eerlijk zeggen dat die top bodybuilders er waarschijnlijk meer van weten dan ik. Maar goed wat is een top bodybuilder? Enwat hebben zij gezegt dan? Ik zou zeggen als je verwacht dat je te weinig eet verhoog dan de calorie inname. Niet te veel ineens maar bouw het even wat op. Blijf daar even op zitten voor je weer wat gaat minderen om af te vallen. Je lijf mag niet wennen aan minder cals. inname want dan komt je stofwisseling in spaarstand en val je niet af. Ook kan je je training eens helemaal om gooien. Geeft ook een nieuw inpuls aan je lijf.
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #3 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
hoe zit het met de kh en eiwit verdeling in je voeding ..
|
| | |
| | #4 |
| Junior Member Aangemeld: jan 2010
|
Voeding aanpassen, wat eet je nu?
__________________ Kettlebell Training |
| | |