| | #31 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
|
Ja,ik ben echt onschuldig,maar wel benieuwd Profielplaatje van Loca ziet er ook wel goed uit. Zelf hoef ik niet zo nodig,vind het wel goed van de mensen die het doen. |
| | |
| | #32 |
| Member Aangemeld: nov 2008
|
Mij zou het wel leuk lijken maar ik ben benieuwd of ik wel genoeg getraind ben
Laatst aangepast door jelmer : vr 18 sep 2009 om 17:55 |
| | |
| | #33 |
| Senior Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Belgie
|
Zijn er eigenlijk wedstrijden voor -18 jarigen, of NON- prof ? Want ik zou het wel eens leuk vinden om me te meten met anderen, maar 'k heb geen zin om tussen enorme beren te staan grts =) |
| | |
| | #34 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
ja die zijn er wel maar in Nederland kijk eens bij YBF op google ....
|
| | |
| | #35 |
|
Ah bedankt voor de wel erg snelle reactie Als ik op de site n's rondkijk, denk ik toch wel dat ik over een jaar of 2 kan meedoen (eventueel) . want zo erg breed zijn de deelnemers van 2009 niet hoor.. (behalve dan in de 'superbody' classe).. ik denk alleen dat het wat TE serieus is voor mij.. =) |
| | |
| | #36 |
|
dit jaar was het een ongecontroleerde wedstrijd vanaf nu word het weer een gecontroleerde zoals ik heb begrepen dus ga er voor zou ik zeggen...
|
| | |
| | #37 |
| |
| | |
| | #38 |
| Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Arnhem
| |
| | |
| | #39 |
|
jij denkt goed.... @ziggy vergis je niet in hoe groot ze zijn.... |
| | |
| | #40 | |
| Citaat:
Ja... ik heb eens verder gekeken, en wat filmpjes van vorige edities bekeken, en het niveau ligt wel wat hoog.. ze zijn idd veel groter dan ik op het eerste zicht kon zien.. Het zal dan ook nog wel enkele jaartjes trainen vergen voor ik nog maar mee MAG doen.. Maar nu heb ik tenminste een doel om naar te trainen. grts =) | |
| | |