| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: België
| Voedingsschema Sammiej
Men schema heeft nog wat finetuning nodig denk ik, maar het meeste is er al wel. stats: 1m73 70kg +- 14-16% vet onderhoud= 2617.4 kcal Je zal zien dat ik laag zit in vetpercentage voeding, maar dat is vrij bewust gedaan, daar ik dan meer kh en eiwitten tot mij kan nemen. Maar ik heb al vernomen hier en daar dat te laag ook niet goed is. Dus help me de gulden middenweg te vinden Let wel, ik heb er wat moeite voor gedaan dus schiet me niet meteen af aub! |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
ziet er in principe goed uit bij je avondeten probeer om een stuk vlees van zo een 250 gram te hebben en voordat je gaat slapen nog een 250 gram platte kaas et voila vetten zouden iets omhoog mogen maar probeer het een tijdje en dan kun je altijd aanpassen
|
| | |
| | #3 |
|
Is het aantal eiwitten dat ik om 20.00u consumeer niet genoeg? In de shake die ik erbij neem zitten zowel snelle als trage eiwitten, dus deze gaan ook 's nachts afgegeven worden. |
| | |
| | #4 |
|
is maar een beperkt aantal uren dat die afgegeven worden vandaar dat je nog die platte kaas zou moeten nemen.
|
| | |
| | #5 |
|
Ok... Maareuh, nu ff een ander probleem. Wat je toch allemaal niet leert door met je voeding wat bezig te zijn. Ik ben namelijk Lactose-intolerant... Dus euhm, iemand een alternatief voor platte kaas in soja? Bestaat dit? |
| | |
| | #6 |
|
soja eiwit bestaat
|
| | |
| Topic opties | |
| |