| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| | Topic opties | Zoek in topic |
| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: jul 2009
| Eerste (poging tot ) Voedingschema
Hallo allemaal, dit is mijn 2de post maar ik ben al een tijdje bezig met het opbouwen van een voedingsschema, voor krachttraining. zeg maar wat jullie ervan vinden ( btw heb me zoveel mogelijk aan alle richtlijnen etc gehouden die in de stickies en topics staan ) Graag advies en tips mochten jullie die hebben Greetz Xomgeek |
| | |
| | #2 |
| Junior Member Aangemeld: jun 2009
|
Heb je een bepaalt doel? Wil je aankomen, droog worden of onderhouden? Pas dan is het wat makkelijker te zeggen wat je nog kan veranderen. Ik weet niet of maaltijd drie voor het trainen is maar je kan die sinaasappel het best voor de training nemen Jaffe |
| | |
| | #3 | |
| Citaat:
Ik ben momentteel in bulk dus vooral dat schema moet goed nagekeken worden. ik heb al een nieuwe versie die ik ga posten in *poging tot voeding 2* thanks Xomgeek | |
| | |
| | #4 |
| Junior Member Aangemeld: aug 2009
|
oke komt ie: waarom heb jij zo'n lage calorieen behoefte? ik neem aan dat je wilt aankomen, je bent waarschijnlijk van postuur heel dun? dus heb je heel heel veel calorieen nodig (je verbranding ligt heel hoog) denk aan 3000 tot 5000 Kcal per dag! -Halva Jam is tog gewoon aardbijen of kersen jam? dat zit bomvol suikers DUMPEN DUS! - sandwichspread heb ik nog nooit in een bodybuilding dieet gezien wat is er de bedoeling van? - waarom heb je 2 maaltijden om 13:00 uur? - verder is het belangrijk dat je vlak na het trainen meteen eet (zowel langzamen koolhydraten als snelle eiwitten) |
| | |
| | #5 |
|
oud topic maar bedankt ;p
|
| | |
| | #6 |
| Junior Member Aangemeld: aug 2009
|
jah sorry ik zag nog geen verbetering staan van je eigen eet schema dus ik dacht hij heeft wel wat hulp nodig |
| | |