| | #1 |
| Member Aangemeld: apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Waar train jij?
Hey DF lezers. Ik ben na het lezen van de stickys wel benieuwd waar jullie trainen en wat jullie ervaring is met die specifieke sportschool. Wij (m 34, v42) trainen in Homegym en bij FamilyFitness. Een fitnessschool voor iedereen. Nadeel is dat de apparatuur nietheel zwaar te belasten is en de halters maar tot 30 Kg gaan. ![]() D Laatst aangepast door Donkers : zo 20 apr 2008 om 13:34 |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik train bij high-tech gym(index) in Neerpelt gezellig sportschooltje waar het is ons kent ons dus gezellig wat oudere apperatuur maar wel redelijke gewichten;pas overgenomen door iemand die daar traint dus een frisse wind en al wat nieuwe spullen aangeschaft dus dat gaat goed komen.
|
| | |
| | #3 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
d | |
| | |
| | #4 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
jihaaaa karma voor jacky yesss
|
| | |
| | #5 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: Rotterdam
Ik train bij Sportschool Ommoord in Rotterdam. Dumbelss gaan tot 50 kilo.. Halters en alles pff is wel redelijk eindeloos .. ruim regelmatig die zaal op haha.. word gek van die rode schijven van 25..voor de rest wel redelijk oud materiaal lekker hardcore.. maar er komt een gloednieuwe gym maar moet nog worden gebouwd ect.
__________________ Sponsord by: Fitnessworld Rotterdam. www.fitnessworldonline.nl Proud to be a Proteine Junkie:D |
| | |
| | #6 |
| Senior Member Aangemeld: dec 2007 Locatie: Groningen
Euroborg, Groningen.
|
| | |
| | #7 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
Ik train bij Strada sports in Vorden. Bevalt me goed, gezellig super fijne/grote sauna, genoeg toestellen, dumbells en schijven. Althanse voor mij
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #8 |
| Senior Member Aangemeld: okt 2007 Locatie: Belgium
Passage Fitness zeer goede club, goede begeleiding en groepslessen geleid door professionele mensen wel een beetje duur (maar heb belangrijke korting via mijn werk) |
| | |
| | #10 |
| Senior Member Aangemeld: jan 2008
ik train thuis heb alles wat ik nodig heb
__________________ :pEen echte man komt niet thuis met bloemen, MAAR MET HONGER!!! ROARRRRRR:p |
| | |
| | #11 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: drunen
Universe, drunen ,..... als ik weer tijd heb |
| | |
| | #12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Diversiteit ik zal eens een topic starten voor fotootjes van jullie thusigyms... |
| | |
| | #13 |
| Junior Member Aangemeld: sep 2008 Locatie: Hoboken
![]() |
Healt city ..
|
| | |
| | #14 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: Rotterdam
oke dat klinkt als een mooie sportschool met sauna's enzo haha.
__________________ Sponsord by: Fitnessworld Rotterdam. www.fitnessworldonline.nl Proud to be a Proteine Junkie:D |
| | |
| | #15 |
| Senior Member Aangemeld: dec 2007 Locatie: Groningen
Met mijn toverstokje, voorzie ik een deel van mijn menselijke mechanisme met een stuk stof wat mijn lichaam in balans houd tijdens het zweven in een Hollandse natuurrijke omgeving waar het decor verfijnd is ingedeeld. Een kunstmatige omgeving, is voor mij een verboden gebied. Geen afweermechanisme van binnen, wat mijn menselijke mechanisme mijn principe laat omzeilen. Wees transcendentaal, realistisch en boots jouw voorkomen na, met wat inspeelt op de menselijke perfectie_0_ |
| | |
![]() |
| Tags |
| sportschool |
| Topic opties | Zoek in topic |
| |