| | #1 |
| Senior Member Aangemeld: apr 2008
| Grote feesten
Gaan jullie weleens naar grote(re) feesten/concerten? Zo ja,naar welke ben je geweest en wat vond je er van?
|
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
laatste tijd niet meer echt maar toen ik jong was je weet wel vroeger..toen was mijn zomer programma pinkpop ,werchter,beachpop De Panne,Bospopen regelmatig een concertje U2 Guns&Roses Ub40 Rolling Stones,oja ik ben ook nopg naar de Streetparade geweest en de ffwd in Rotterdam en nog wat van die housefeesten en Extrema natuurlijk
|
| | |
| | #3 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2008 Locatie: in your fridge
|
Niet zo vaak eigenlijk maar ben wel naar oa Sonar in Barcelona, T in the park in Schotland geweest vooral Sonar was in een woord: gaaf!
|
| | |
| | #4 |
| Senior Member Aangemeld: okt 2007
|
Ben al een tijdje niet geweest, maar de beste feesten waar ik geweest ben waren toch wel defqon en love parade (in de oude vorm toen het nog alleen in Berlijn was) Andere feesten zoals decibel, MOH zijn ook wel leuk; maar waren een beetje standaard. |
| | |
| | #5 |
|
Ik ga volgend jaar misschien naar Defqon,ik woon er vlakbij .
|
| | |
| | #6 | |
| Senior Member Aangemeld: okt 2007 Locatie: Belgium
| Citaat:
Sjekkie : toen is jong was.... je bent nog steeds jong man 46 ik ben 51 maar voel ik mij jong.... | |
| | |
| | #7 | |
| Citaat:
Anthem van MOH (was gister trouwens). | |
| | |
| | #8 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
|
Ben zelf al en keer op pinkpop geweest.Verder niet echt grote feesten. Wel een paar concerten bezocht. Red hot chilli peppers, Bush, Green Liard, Black Crows, en nog een paar. Concerten vindt ik super. Wil graag nog naar Creed maar helaas zijn die uit elkaar. Ook wil ik nog naar 3doors down, en die komen binnen kort in Nederland dus wie weet
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #9 |
|
Oo,dat is ook gaaf! Ik vind het allemaal één overeenkomst hebben: het is allemaal best prijzig,zeker als je het met regelmaat doet.
|
| | |
| | #10 |
|
Prijzig dat is het zeker, maar daarom maak ik ook de keuze in welke band wel en welke niet
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #11 |
|
is inderdaad een dure hobby. Entree/vervoer/eten/drinken. Maar vind het altijd wel weer de moeite waard |
| | |
| | #12 |
|
is inderdaad een dure hobby. Maar vind het altijd wel weer de moeite waard |
| | |
| | #13 |
|
Wat wel een naaistreek is,dat je alle flessen en etenswaren in moet leveren ,zodat je daar wel eten en drinken MOET kopen .
|
| | |
| | #14 |
|
Dat is zeker niet prettig want die prijzen zijn vaak belachelijk hoog. Maar ja soms ontkom je er niet aan
| | |
| | #15 | |
| Senior Member Aangemeld: aug 2008 Locatie: in your fridge
| Citaat:
Gadget Review Beer Belly: Hidden Booze Bag Laatst aangepast door omgwtfbbq : wo 17 sep 2008 om 03:45 | |
| | |