| | #16 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: Rotterdam
|
Zou je wel willen Jacky
__________________ Sponsord by: Fitnessworld Rotterdam. www.fitnessworldonline.nl Proud to be a Proteine Junkie:D |
| | |
| | #17 |
| Senior Member Aangemeld: jan 2008
|
__________________ :pEen echte man komt niet thuis met bloemen, MAAR MET HONGER!!! ROARRRRRR:p |
| | |
| | #18 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
laten we eens eerlijk zijn dan!!!! welke jongen/man zou dat niet willen ;het is toch de droom van elke man lijkt me.... maar ik zal wel weer een watje zijn en een dief van mijn eigen lul ;maar ik heb besloten om het niet te doen......kijk als mijn vrouw er bij zou zijn word het een ander verhaal maar niet met twee anderen....en ja morgen heb ik er spijt van natuurlijk |
| | |
| | #19 |
|
hahaha
__________________ Sponsord by: Fitnessworld Rotterdam. www.fitnessworldonline.nl Proud to be a Proteine Junkie:D |
| | |
| | #20 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
|
gewoon niet doen jacky, komen alleen problemen van en dat is het echt niet waard. Maar als je vrouw nu mee wil doen, dat is uiteraard een ander verhaal
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #21 |
|
nee doe ik ook niet blondje ik dacht dat je me zo ondertussen wel zou kennen dat ik zo niet ben ....ik ben wel zo monogaam
|
| | |
| | #22 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
|
Ik weet ook wel dat je zo niet bent, althans dat denk ik. Maar goed ik weet ook (en dan spreek ik gelukkig niet uit ervaring) dan mensen ook anders kunnen voor doen dan dat ze in werkelijkheid zijn en ik ken je natuurlijk niet in het echt, alleen via internet. Zei ook "dat als je vrouwtje mee wil doen het een ander verhaal is" maar eerlijk gezegt zie ik je vrouwtje er ook niet voor aan hahahahahah althanse dat denk ik dan.
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #23 |
| Junior Member Aangemeld: nov 2007
|
oke, de hele crew is hier ook aanwezig.
|
| | |
| | #24 | |
| Junior Member Aangemeld: mei 2008
| Citaat:
en tijdens de daad zelf, ben je meer die ander aan het neuken dan je eigen vrouw | |
| | |
| | #25 | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #26 | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #27 |
|
Jacky en Anous zijn een prachtig stel!!
| | |
| | #28 | |
| Senior Member Aangemeld: apr 2008
| Citaat:
Laatst aangepast door konijn342 : wo 16 dec 2009 om 21:34 | |
| | |
| | #29 |
|
moeilijk moeilijk
|
| | |