| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: feb 2010
![]() | Leger
Hallo, In augustus begint de opleiding van luchtmobiele brigade. Hiervoor wil ik uiteraard gaan trainen. Ik zit nu nog veel in de sportschool maar wil meer op lichaamsgewicht gaan trainen + conditie opbouwen. 1. Push ups zijn erg belangrijk. 2. Sit ups natuurlijk ook. 3. Squats voor de benen. Hierbij zal ik ook een goede conditie moeten hebben. Ik ben meer bezig geweest met spiermassa opbouwen en wil dus nu helemaal de andere kant op. Iemand hier ervaring mee ? 1. Ik ben zelf van plan om gewoon te gaan rennen als cardio. 15 minuten op lage intensiteit: Daarna opdrukken. Stukje doorrennen de squats eruit pompen en daarna de sit ups ergens ... Is dit een beetje goede manier om dat te doen ? Dus gewoon tijdens de het rennen even de pauze nemen en dan dus de Trainingen doen. 2. Of ik wil s'ochtends vroeg het rennen gaan doen en in de middag/avond. het rennen. 3. Ma: Push ups enz. di : Rennen wo: push ups enz. Neem ik hierbij de goede beslissingen, en welke van de 3 zou het beste zijn dan ? m.v.g Dennis Jonkman |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hier heb ik dus geen ervaring mee....
|
| | |
| | #3 |
| Senior Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Belgie
![]() ![]() |
Ik heb hier niet echt ervaring mee vrees ik |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: Rotterdam
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zou gewoon door blijven trainen, in de sportschool, je pakt dan je spiergroepen beter aan, en worden beter all round getraind, je hoeft niet zwaar te trainen, je kan ook meer herhalingen maken, en supersets of dropsets. Uiteraard doe je daar wel je hardlopen bij. Duurloop/ interval. 2 a 3 x per week hardlopen naast je kracht training is goed.
__________________ Sponsord by: Fitnessworld Rotterdam. www.fitnessworldonline.nl Proud to be a Proteine Junkie:D |
| | |
| | #5 | |
| Senior Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Belgie
![]() ![]() | Citaat:
| |
| | |