| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nijmegen
| Ultimate Fighter 6
Het nieuwe seizoen van Ultimate Fighter is begonnen! Ik heb er zin in! Nog meer mensen die dit gaan volgen? |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007
|
nee zo af en toe kijk ik wel, maar volgen doe ik het niet echt.
|
| | |
| | #3 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
nee ik niet dus
|
| | |
| | #4 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007
|
Ik volg het niet op de voet, ik download liever alle afleveringen als heel het seizoen er op zit. Heb geen zin om elke keer te wachten.
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Aangemeld: okt 2007
|
Waar wordt het uitgezonden dan? Ik doe het nu inderdaad net zoals de rock en download het seizoen achteraf.
|
| | |
| | #6 |
|
Alleen op betaaltv volgens mij. Ik download gewoon elke week de aflevering. Op zich vind ik het ook wel een goed idee om achteraf in één keer het hele seizoen down te laoden, maar dan weet ik alle uitslagen al omdat mensen er toch over praten...
|
| | |
| | #7 |
|
Valt op zich wel mee met die uitslagen, hoor er weinig mensen over. Kijk soms wel es wat tussendoor, maar grotendeels achteraf.
|
| | |
| | #8 |
| Senior Member Aangemeld: sep 2007 Locatie: Confederate States
|
Wat is dat, cage fights? of iets anders?
|
| | |
| | #9 |
|
Dat zijn inderdaad cage fights. Je hebt ook k1, dat is in een box ring. Vind ik zelf minder leuk om te zien.
|
| | |
| | #10 |
|
Het zullen wel oude afleveringen zijn, maar ik zet mijn tv wel eens op extreme sportscanal, en daar is meestal vanaf 23.00 uur cage fights aan de gang. Wel leuk, maar meestal zijn de partijen binnen 1 ronde afgelopen en het meest van de tijd liggen ze op elkaar te hijgen. Nee dan vind ik K1 nog steeds leuker. |
| | |
| | #11 | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 |
|
Ik blijf wel kijken en af en toe is er een mooie klem of verwurging waardoor de ene afklopt. Maar de vorige keer dat ik keek, waren de meeste partijen binnen de minuur beslecht. Het is natuurlijk wel superzwaar dat "worstelen" op de grond. Hoe heet de zender trouwens waar het op komt? |
| | |
| | #13 |
|
Hou af en toe wel van die korte agressieve partijen. Pas was bijvoorbeeld nog deze partij Kort maar krachtig |
| | |
| | #14 |
|
Ja dat was een leuke partij |
| | |
| | #15 |
|
Is het nog wel sportief, de winnaar kijkt voor geen meter om naar de ander. Lekkere knietjes op je smoel |
| | |