| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties | Zoek in topic |
| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: dec 2008
![]() |
Trainingsschema en bijhorende oefeningen voor kickboksen en/of boksen. (training waarbij getraind word de spiersuithoudingsvermogen, kracht en explosiviteit). Wie kan helpen? Laatst aangepast door gioxgio : ma 8 dec 2008 om 20:48 |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben je al wel bekend in de fitness wereld of niet? Miet dat ik met oefeningen aan kom qua naam en je weet niet wat ik bedoel. Welkom nog
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #3 |
| Member Aangemeld: jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
welkom |
| | |
| | #4 |
| Junior Member Aangemeld: jan 2009
![]() |
Veel herhalingen en snelle bewegingen met minder gewicht. Dus: lange sets, snelle reps en ong. 60% van je max. gewicht |
| | |
| | #5 |
| Junior Member Aangemeld: mei 2009 Locatie: Antwerp
![]() | |
| | |
| | #6 |
| Junior Member Aangemeld: jan 2009
![]() |
Explosief trainen doe je over het algemeen op 75% van je max gewicht. Dus het komt ongeveer op hetzelfde neer. 75% van je max, lange sets en snelle reps. Eventueel kun je snel uitstoten en 3 seconden zakken. Zo train je ook op explosiviteit. |
| | |
| | #7 |
| Junior Member Aangemeld: dec 2008
![]() |
sorry mensen was een tijdje op vakantie gegaan dus ik kon niet reageren. maar bedankt voor de replies en tips. en voor blondje; ja ik ben best wel bekend in de fitnesswereld. |
| | |
| | #8 |
| Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Arnhem
![]() |
Kickboksen; 100% Tegenaan, niet praten gelijk trainen ^^ - Beginnen met boksen - Rekken & Stretchen - Techniek/Zak/Sparren En je kon ook PETS doen ( voor gevorderde mensen )
|
| | |
![]() |
| Tags |
| boksen, kickboksen, martial arts, muay thai, vechtsport |
| Topic opties | Zoek in topic |
| |