| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties | Zoek in topic |
| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: apr 2009 Locatie: Almere
![]() |
Tja, 1 avond maximaal gewicht trainen (benchpress) en klabam.. 2 rode strepen op mijn schouders. 1 links en 1 rechts. Eerst dacht ik, heeft me vriendin me zo hard gebrabt? of ben ik ergens tegenaan gelopen? Maar als snel realiseerde ik me dat ze op ongeveer dezelfde hoogte / positie zitten bijna symetrisch en dat het dus striae moest zijn. Aint live a bitch, train je zo f* hard krijg je striae. O well, there here to stay so might as well learn to live with it. pics later. Heb je er ook last van? Might as well be proud of it. |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik verwacht dan toch dat het wat anders is dan stiae. Striae is scheuren in je onderhuid door snelle groei van de huid. Na één avond hard trainen verwacht ik niet dat stiae optreed bij schijn hypertrofie. Persoonlijk denk ik dus dat het wel weer weg trekt. Zo niet dan hoor ik het ook graag
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #3 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
dat komt niet van een keertje goed trainen dus zal wel iets anders zijn...denk toch je vriendin haar werk
|
| | |
| | #4 |
| Junior Member Aangemeld: jun 2009
![]() |
niet zo huilen om een bloeduitstortinkje.. en btw, striae is cool dus mocht je het ooit krijgen, wees er trots op!
|
| | |
| | #5 | |
| Senior Member Aangemeld: aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
striae is juist goed man, stop anders met trainen.
| |
| | |
| | #6 |
| Junior Member Aangemeld: dec 2009
![]() |
wat is er goed aan striae? behalve het feit dat het je lichaam verteld dat je sneller groeit dan je huid het aan kan?. Het is namelijk behoorlijk lelijk en bovendien betekent dit alleen maar dat je huid niet elastisch genoeg is. |
| | |
| | #7 |
je hebt gelijk dodien maar zij bedoelen dat als teken dat je echt goed getraind hebt.
|
| | |
| | #8 |
| Member | |
| | |
| | #9 |
dat ook ja
|
| | |
| | #10 |
| Senior Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Belgie
![]() ![]() |
Wow... Nog nooit van gehoord.. Dat is wel heel vreemd hoor.. :s
|
| | |
| | #11 |
| Junior Member Aangemeld: jun 2009
![]() |
Striae is helemaal niet vreemd.. Striae is iets wat iedereen hoort te hebben die een beetje serieus bezig is met trainen. Striea is alleen weg gelegd voor mensen die echt bezig zijn met trainen cq groeien en die echt diep van binnen groter willen worden. mensen die striae vies en lelijk vinden en het echt niet op hun lichaam willen hebben zijn vieze superdudes die opgehangen moeten worden en die zich zeker niet bezig moeten houden met trainen,. dbb ftw! kusje Laatst aangepast door JoertjuH : zo 24 jan 2010 om 07:44 |
| | |
| | #12 | |
| Senior Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Belgie
![]() ![]() | Citaat:
Maak je toch niet zo druk... ik wist alleen niet wat het was. Daarom hoef je nog niet te beginnen schelden, of grove taal te gebruiken. Ik had gehoopt dat er iemand een normaal antwoord kon geven, op de vraag wat striea is.. Met jou bijdrage ben ik dus niets.. grts. | |
| | |
| | #13 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ Stats nu: ----> Stats: 31-12-2010: Deadlift 165kg ----> Deadlift 225kg Squat 125kg ----> Squat 185kg Bench Press 105kg ----> Bench Press 135kg Mil. Press 60kg ----> Mil. Press 90kg |
| | |
| | #15 | |
| Junior Member | Citaat:
paradox, Je hebt hier ook een zalf voor dat je huid wat elastieser word(niet zo zeer elastieser maar het trekt sneller bij, je ben hier niet zo snel van af, dit duurt meestal wel 3 maanden~), ik weet niet precies hoe het heet, maar dat zou je even moet navragen aan bijvoorbeeld je huisarts. gretz Laatst aangepast door simonvb : do 4 mrt 2010 om 10:06 | |
| | |
![]() |
| Topic opties | Zoek in topic |
| |