Ga Terug   DutchFitness.com Forum > Lifestyle en Vrije Tijd > Uiterlijk, Kleding en Trends

Antwoord

Topic opties Zoek in topic
Oud wo 27 mei 2009, 12:51   #1
Junior Member

Aangemeld: apr 2009
Paradox will become famous soon enough
Angry striae (aint live a b*tch)

Tja, 1 avond maximaal gewicht trainen (benchpress) en klabam.. 2 rode strepen op mijn schouders. 1 links en 1 rechts. Eerst dacht ik, heeft me vriendin me zo hard gebrabt? of ben ik ergens tegenaan gelopen? Maar als snel realiseerde ik me dat ze op ongeveer dezelfde hoogte / positie zitten bijna symetrisch en dat het dus striae moest zijn.

Aint live a bitch, train je zo f* hard krijg je striae.
O well, there here to stay so might as well learn to live with it.

pics later.

Heb je er ook last van? Might as well be proud of it.
Paradox is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 27 mei 2009, 14:28   #2
Senior Member

Aangemeld: aug 2007
Blondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond repute
Ik verwacht dan toch dat het wat anders is dan stiae. Striae is scheuren in je onderhuid door snelle groei van de huid. Na één avond hard trainen verwacht ik niet dat stiae optreed bij schijn hypertrofie. Persoonlijk denk ik dus dat het wel weer weg trekt. Zo niet dan hoor ik het ook graag
Oud wo 27 mei 2009, 21:49   #3
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
dat komt niet van een keertje goed trainen dus zal wel iets anders zijn...denk toch je vriendin haar werk

jacky's DC logje
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 24 jun 2009, 13:30   #4
Junior Member

Aangemeld: jun 2009
JoertjuH is on a distinguished road
niet zo huilen om een bloeduitstortinkje.. en btw, striae is cool dus mocht je het ooit krijgen, wees er trots op!
JoertjuH is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 12 aug 2009, 13:30   #5
Senior Member

marcoxxl's Avatar

Aangemeld: aug 2009
marcoxxl is a jewel in the roughmarcoxxl is a jewel in the roughmarcoxxl is a jewel in the roughmarcoxxl is a jewel in the rough
Citaat:
Origineel gepost door Paradox Bekijk Post
Tja, 1 avond maximaal gewicht trainen (benchpress) en klabam.. 2 rode strepen op mijn schouders. 1 links en 1 rechts. Eerst dacht ik, heeft me vriendin me zo hard gebrabt? of ben ik ergens tegenaan gelopen? Maar als snel realiseerde ik me dat ze op ongeveer dezelfde hoogte / positie zitten bijna symetrisch en dat het dus striae moest zijn.

Aint live a bitch, train je zo f* hard krijg je striae.
O well, there here to stay so might as well learn to live with it.

pics later.

Heb je er ook last van? Might as well be proud of it.
striae is juist goed man, stop anders met trainen.
marcoxxl is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 13 dec 2009, 21:20   #6
Junior Member

Aangemeld: dec 2009
Dodien will become famous soon enough
wat is er goed aan striae?

behalve het feit
dat het je lichaam verteld dat je sneller groeit dan je huid het aan kan?.

Het is namelijk behoorlijk lelijk en bovendien betekent dit alleen maar dat je huid niet elastisch genoeg is.
Dodien is offline   Met citaat antwoorden
Oud ma 14 dec 2009, 07:44   #7
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
je hebt gelijk dodien maar zij bedoelen dat als teken dat je echt goed getraind hebt.

jacky's DC logje
Oud ma 14 dec 2009, 20:37   #8
Member

nietah's Avatar

nietah is a glorious beacon of lightnietah is a glorious beacon of lightnietah is a glorious beacon of lightnietah is a glorious beacon of lightnietah is a glorious beacon of light
Stuur een bericht via MSN naar nietah
Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
je hebt gelijk dodien maar zij bedoelen dat als teken dat je echt goed getraind hebt.
En dat je groeit
nietah is offline   Met citaat antwoorden
Oud ma 14 dec 2009, 20:44   #9
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

dat ook ja

jacky's DC logje
Oud za 23 jan 2010, 14:40   #10
Senior Member

Ziggy's Avatar

Aangemeld: jan 2010
Ziggy will become famous soon enoughZiggy will become famous soon enough
Wow... Nog nooit van gehoord.. Dat is wel heel vreemd hoor.. :s
Ziggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 24 jan 2010, 07:00   #11
Junior Member

Aangemeld: jun 2009
JoertjuH is on a distinguished road
Striae is helemaal niet vreemd.. Striae is iets wat iedereen hoort te hebben die een beetje serieus bezig is met trainen. Striea is alleen weg gelegd voor mensen die echt bezig zijn met trainen cq groeien en die echt diep van binnen groter willen worden. mensen die striae vies en lelijk vinden en het echt niet op hun lichaam willen hebben zijn vieze superdudes die opgehangen moeten worden en die zich zeker niet bezig moeten houden met trainen,.

dbb ftw!

kusje

Laatst aangepast door JoertjuH : zo 24 jan 2010 om 07:44
JoertjuH is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 24 jan 2010, 16:23   #12
Senior Member

Ziggy's Avatar

Aangemeld: jan 2010
Ziggy will become famous soon enoughZiggy will become famous soon enough
Citaat:
Origineel gepost door JoertjuH Bekijk Post
Striae is helemaal niet vreemd.. Striae is iets wat iedereen hoort te hebben die een beetje serieus bezig is met trainen. Striea is alleen weg gelegd voor mensen die echt bezig zijn met trainen cq groeien en die echt diep van binnen groter willen worden. mensen die striae vies en lelijk vinden en het echt niet op hun lichaam willen hebben zijn vieze superdudes die opgehangen moeten worden en die zich zeker niet bezig moeten houden met trainen,.

dbb ftw!

kusje

Maak je toch niet zo druk... ik wist alleen niet wat het was. Daarom hoef je nog niet te beginnen schelden, of grove taal te gebruiken. Ik had gehoopt dat er iemand een normaal antwoord kon geven, op de vraag wat striea is..
Met jou bijdrage ben ik dus niets..

grts.
Ziggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 24 jan 2010, 21:39   #13
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

Citaat:

dbb ftw!

kusje
mwah nee dat is dus niet waar ik ken er genoeg waar ik nog twee keer in pas en die hebben dat ook niet....

jacky's DC logje
Oud zo 24 jan 2010, 22:18   #14
Senior Member

marcoxxl's Avatar

marcoxxl is a jewel in the roughmarcoxxl is a jewel in the roughmarcoxxl is a jewel in the roughmarcoxxl is a jewel in the rough
Citaat:
Origineel gepost door marcoxxl Bekijk Post
striae is juist goed man, stop anders met trainen.
+1

Deadlift 165kg ----> Deadlift 225kg
Squat 125kg ----> Squat 185kg
Bench Press 105kg ----> Bench Press 135kg
Mil. Press 60kg ----> Mil. Press 90kg
marcoxxl is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 4 mrt 2010, 10:04   #15
Junior Member

Aangemeld: feb 2010
simonvb is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar simonvb
Citaat:

dbb ftw!

kusje
sorry sjoerd ben ik het ook niet mee eens, het ziet er inderdaad niet echt natuurlijk uit maar boven dat, hoef je helemaal geen last te hebben van striae en ook nog goed kunnen trainen.

paradox, Je hebt hier ook een zalf voor dat je huid wat elastieser word(niet zo zeer elastieser maar het trekt sneller bij, je ben hier niet zo snel van af, dit duurt meestal wel 3 maanden~), ik weet niet precies hoe het heet, maar dat zou je even moet navragen aan bijvoorbeeld je huisarts.

gretz

Laatst aangepast door simonvb : do 4 mrt 2010 om 10:06
simonvb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

« loopschoenen | - »
Topic opties Zoek in topic
Zoek in topic:

Uitgebreid zoeken

Postregels