| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: apr 2009
|
Ik heb me altijd afgevraagd welke Merk voor kleding beter is Armani of Versace. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
geen van beide...
|
| | |
| | #3 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
|
Geen ervaring met beide. Vindt het onnodig zo veel geld voor kleding terwijl het ook goedkoper kan en net zo leuk/fijn
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: drunen
|
Armani heeft imo een beter lijn voor jongeren waarin meer getailleerd is dan bij versace , versace daarentegen heeft een heel mooie nette lijn,..... 't is maar net wat je wilt dus Wel moet ik zeggen dat beide merken tegenwoordig nogal doorslaan wat betreft de naamsvermelding ( groot AJ erop of groot die kop van versace erop ) wat ikzelf nogal jammer vind ,.... vandaar dat ik het ook niet meer koop + andere merken zijn veel trend-gevoeliger dan bovenstaande 2 ,... wil je dus iets wat met de mode meegaat , dan kom je al snel bij de JC-rags, Japan-rags, ed hardy, diesel, replay etc etc |
| | |
| | #5 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
hahaha die logo's vind ik ook maar niets waarom er mee te koop lopen dat je zoiets hebt dan heb je het niet omdat je het fijn vind of mooi vind maar alleen voor dat logo
|
| | |
| | #6 |
| Junior Member Aangemeld: mei 2009
|
je betaalt veel de veel omdat er bv een adelaar op staat. niet dat ik anti-merken ben, maar armani gaat er echt wel wat over meestal. |
| | |
| | #7 |
| Junior Member Aangemeld: jun 2009 Locatie: België
|
Mijn voorkeur gaat uit naar versace , armani is meer voor tieners .
|
| | |
| | #8 |
| Member Aangemeld: okt 2008
|
ga voor het zelfde geld liever naar de coolcat
__________________ 1.68m 77.2kg |
| | |
| | #9 |
| Junior Member |
Vind beide lelijk met een grote L
__________________ Stats: 22jaar - 180cm - 82kg - 12%bf Doel voor zomer 2009: 22jaar - 180cm - 87kg - 8-9%bf |
| | |
| Tags |
| goedkoop, kleding, merk, merkkleding, merkkleding winkels |
| Topic opties | Zoek in topic |
| |