| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties | Zoek in topic |
| | #1 |
| Senior Member Aangemeld: okt 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jopske's weg naar de zomer van 2008
Door blessure/dipjes heb ik nu al ongeveer een jaartje niet getrained. Voel me zelf niet al te fit, en heb weinig eetlust meer. Ben deze en ook vorige zomer totaal niet naar zwembad/strand geweest omdat ik me zo uit vorm voelde. Ik ben het nu zat om in die deze depressie te zitten, en wil weer gaan knallen! Ik ga 4 oktober weer beginnen, want dan heb ik een ideaal werk rooster zodat ik 3a4 keer per week kan gaan trainen. Ik ga niet echt een eetschema volgen, ik volg gewoon me gevoel. Zal vooral rijst/kip/kalkoen/brinta/kwark/rund eten, standaard prakkie dus. Omdat ik het eten een beetje opnieuw zal moeten leren bouw ik de hoeveelheden langzaam op. Ook begin ik met de supplementen megagrow en multivit voor wat extra's Mijn doel is om weer strak in me vel te komen, en er beter uit te zien dan de gemiddelde beach boy. Hiervoor wil ik een jaartje de tijd nemen, zodat ik volgende zomer ook kan meegenieten van het mooie weer. Ik ga 3 x pw FB doen, en tussendoor nog wat grip en onderarm werk. Daarvoor heb ik thuis een CoC setje liggen + een onderarm train hulpstuk genaamd de formulator. Ik ben van plan om dit schema te gaan volgen: Zondag: squat, BOR (afwisselend met dumbbells of barbell), optrekken, buik, kuiten Dinsdag: bench, MP, deadlift, biceps, triceps, shrugs + Cardio (hardlopen) Donderdag: squat, BOR (afwisselend met dumbbells of barbell), optrekken, buik, kuiten Zondag: bench, MP, deadlift, biceps, triceps,shrugs Dit is mijn grip en onderarm speelgoed ![]() Ik ben er weer klaar voor, en hoop snel weer redelijke gewichten te kunnen verplaatsen in mijn sportschool |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
succes ermee en dan hopen dat het volgend jaar wel weer is om te gaan zwemmen..
|
| | |
| | #3 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007
![]() ![]() ![]() |
veel succes!!! ben ook van plan volgend zomer gewoon te kunnen zwemmen ![]() moet ik nog wel effe doorbulke, maar komt hopelijk wel goed. |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
Veel succes en hopelijk behaal je je doelen al voor de zomer van 2008
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #5 |
zolang ik me doel maar haal vind ik het al lang best Heb al een before foto gemaakt paar dagen geleden, nu lekker knallen en volgende zomer vergelijken |
| | |
| | #6 |
| Senior Member Aangemeld: sep 2007 Locatie: Confederate States
Dat zijn mooie knijpers, duur? en kan je die in verschillende sterktes krijgen.
|
| | |
| | #7 |
Ja degene die er liggen zijn allemaal verschillend in sterktes. Het zijn de CoC #1 #2 en #3 . Ik heb het besteld bij Functional Hand and Grip Strength Training John Wood Hier info over de grippers Captains of Crush Hand Grippers by Ironmind for All Strength Athletes |
| | |
| | #8 |
Nou vandaag dan eindelijk begonnen met mijn training Was alleen mijn trainschema vergeten + me handoekje ![]() Heb dus maar gedaan wat me leuk leek, + waar ik niet voor op een bankje hoefde te liggen, of een stank in me nek te leggen. Anders laat ik zo een natte plek achter, en dat vind ik niet netjes. Mijn oefeningen waren: optrekken 5xbw 3xbw 3xbw BOR (dumbbell) weet het aantal setjes niet meer, heb langszaam opgebouwd met hoger gewicht. Mijn werksetjes deed ik met 22kg ofzo 8x22kg 8x22kg 8x22kg 8x22kg Militairy press (staand) mijn werksets waren 30kgx10 30kgx10 30kgx10 30kgx10 Dips 10xbw 8xbw 8xbw 6xbw Bicep curl 10x20 10x25 8x30 8x30 Tricep pulldown 10x36kg 10x36kg 10x36kg 10x36kg Opzich wel lekker getrained na een jaar niets, uiteraard bedroevende gewichten Maar ik pak het snel genoeg weer zwaarder, ik maak me geen zorgen. Dinsdag weer knallen. Dit keer met schema + handoekje, zodat ik er volledig voor kan gaan |
| | |
| | #9 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007
![]() ![]() ![]() |
morgen lkker spierpijn ![]() |
| | |
| | #10 |
gewoon lekker rustig weer opbouwen.....
|
| | |
| | #11 |
yep, ik ga niets overhaast doen. Ik heb nu de motivatie en de energie weer te pakken. Het laatste wat ik wil is nu mezelf gelijk blesseren doordat ik tesnel tezwaar wil gaan |
| | |
| | #12 |
gelijk heb je
|
| | |
| | #13 |
Heel de dag lekker spierpijn in me rug en armen gehad. Zalig Morgen lekker weer knallen. Dit keer met schema en handdoek, dus nog beter |
| | |
| | #14 |
hahaha ik zal morgen ook wel auw hebben...
|
| | |
| | #15 |
Het buig gebied van me armen is wel een beetje pijnlijk om helemaal te strekken. Wordt snel genoeg wel wat sterker daar. Na afloop van me training een beetje gaan rekken denk ik |
| | |
![]() |
| Topic opties | Zoek in topic |
| |