| | #1 |
| Member Aangemeld: dec 2009 Locatie: profincie utrecht
| Eagle`s logje
oke dan maar een log open is kijken wat over me zelf ben nu zo 3 maanden bezig met trainen begonnen onder bergelieding van een therapeut en dat stopt zo dit wegens rug klachten en ja het helpt nog ook maar door dat maar een leuke hobby er van maken dus blijf nu 3 dagen in de week trainen en het voelt goed en lekker van als uit gezocht de voeding dat op orde gebracht en nu bezig met het trainings schema dat begint ook zijn vorm tekrijgen dus dit is dan zo beetje het begin van hoe en wat van me log van af morgen zal ik het een beetje bij gaan houde hoe het trainen gaat en kunnen andere daar tips en advies op geven als het nodig is en veder is het een na slag werk voor me zelf nou tot morgen dan maar weer groeten eagle
__________________ En begin is het begin van het begin dus laten we ergens beginnen |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2009
|
Succes met je log.
__________________ Stats nu: ----> Stats: 31-12-2010: Deadlift 165kg ----> Deadlift 225kg Squat 125kg ----> Squat 185kg Bench Press 105kg ----> Bench Press 135kg Mil. Press 60kg ----> Mil. Press 90kg |
| | |
| | #3 |
|
zo vandaag weer even getraint nu is de sportschool 3 dagen dicht dus maandag weer niet echt heel hard getraint maar hard genoeg weer wat houdingen bekenen en ge oefent ene paar spiergroepen aan gepakt zo dat ze drie dagen bij kunnen komen doe ik de komende dagen wel wat grond eofeningen doe ik toch wat veder ga ik maandag als het mee zit samen met iemand trainen die ik al langer ken en hij is al heel wat veder dan ik ben maar zal daar door wel weten of ik het wel of niet goed doe dus kijk er naar uit veder nu even kerst vieren maar ook wel een beetje op het eten leten later weer meer hier fijne dagen allemaal hier toegewenst van mij
__________________ En begin is het begin van het begin dus laten we ergens beginnen |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
|
Veel succes. Zo'n log is wel makkelijk dan kun je goed je vorderingen zien
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #5 |
|
oke gisteren dus begonnen aan de squat dan wel dat de halter aan stangen zit is dat de smiths ..... ofzo maar dan kan ik me eerst focusen op de houdingen en dan later kijken los dit ging wel redelijk goed moet ik zeggen maar had nog al last van me rug door de maandag wat te hard getraint hihi dus de rest ga ik nog doen de militare press denk ik en deadlift ook maar als op ze tijd veder rustig en niet veel getraint vandaag weer een goede dag pijn bijna weg dus morgen er weer even tegen aan zal ik het weekend wel bezuren maar word je dacht ik groot en sterk van toch zal morgen wel weer meer vertellen groeten eagle
| | |
| | #6 |
|
oke is wat langer geledenmaar vandaag dus de benen en de triceps en biseps gedaan ging wel lekker moet ik zeggen met de benen de squat de Smith squat zeg maar ging wel redelijk moet de feeling er nog in krijgen maar 10 kilo aan ieder kant en denk de stang is 10 kilo als ik het goed heb dus 30 kilo vond ik het neit slecht 4 herhalingen van 8 keer veder zijn de gewichten weer omhoog gegaan zekker met tien kilo dus kan wel zeggen voelt lekker zo woensdag zijn de borst en schouders aan de beurt dus tot woensdag weer
| | |
| | #7 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
stang in de smith is meestal 15 kilo....maar gewoon rustig aan opbouwen en vooral concentreren op de uitvoering
|
| | |
| | #8 |
|
oke pff ja weet is weer een tijd geleden maar net ook drie weken ziek geweest nou ja drie meer een week ziek toen weer aan het werk en niet goed uit geziekt dus met drie dagen lag ik weer in me bed ziek dat weer een week toen was ik er wel vanaf en nu het trainen weer op gebouwt vandaag lekker getraint met een schema via een instructur in oplieding ofzo maar ziet er denk ik wel goed uit zal het hier neer zetten vandaag maandag 15 min crosstrianer level 4 bovenrug latpull down 3x12 40kg bovenrug rowing (breed) 3x12 35kg onderrug stiffed leg daedlift (good morning) 30kg deze nog maar even niet die komt op de vrijdag borst bumbbell press piramide 1x 22 1x18 1x16 1x14 10kg borst incline flyes piramide 1x16 1x14 1x12 1x8 8kg triceps triceps extension (w-stang) 3x10 15 of 20 kilo triceps triceps pull down rope 3x10 2x20kg 1x30kg biseps biceps curl (w-stang) 3x12 15 of 20 kilo buikspieren bent knee vertical bench 4x15 cardio 10 min fietsen de woensdag word het cardio 15 min fietsen bovenbenen leg exstention 3x14 35kg bilspieren squat one leg (geleiderstang) 3x14 15kg is eve kijken hoe dat gaat wegens me rug bovenbenen seated leg curl 4x10 30kg kuiten (zittend voeten recht) 3x12 40kg bovenrug latpull triangel 3x12 40kg bovenrug rowing heavy 3x12 40kg schouders upright rowing (w-stang) 3x12 15 of 20kg buikspieren naam is dacht ik cruns ofzo 4x14 30kg cardio roeitrainer 15min weerstand laag en dan vrijdag van dag een weer zo steets door dus de ene week is het een twee keer da andere is dae ander twee keer moet met de deadlift en de sqaute even kijken wegens de grote reactie op me rug en de spieren waar ik last van heb dus dan heb ik een weekend om door de spierpijn heen tekomen en heb ik geen last op me werk er van tot het beter gaat dan komhet op de dagen volgens het schema maar vandaag ging het lekker weer dus we gaan er weer lekker tegen aan nu zit ik wel met de vraag wat is het gemiddelt dat je in een week aan kan komen kwa gewicht aan spieren is dat ongeveer tezeggen omdat ik ook nog met me voeding bezig ben en niet zo er achter wil komen dat ik in vet aan kom wil dus groeien in spieren niet in vet maar dat zal wel los lopen maar kan je dat op een ofandere manier meten of zien of gaat er meer dan een week over heen he hoor het wel groetjes allemaal en zal woensdag wel weer posten hier
| | |
| | #9 |
|
oo trouwens dat met die smith inderdaad rustig aan een eerst de houding goed doen maar die gaat redelijk goed maar me rug spieren reageren er best op als ik het teveel doe dan kan ik de tweede dag bijna niks meer maar is wel goed voor mijn probleem dus rustig door gaan er mee
| | |
| Topic opties | Zoek in topic |
| |