| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties | Zoek in topic |
| | #1 |
| Junior Member Aangemeld: feb 2010
![]() | M'n metabolisme gaat als een speer? of...
Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje actief bezig met vet verliezen d.m.v. cardio training en dieet, inmiddels ben ik 22kg verloren in 5 maanden (nog 2kg van me doel = 7% vet massa). Nou to the point.. Ik heb de afgelopen week een paar aanpassingen gedaan aan mijn dieet en het lijkt erop dat die aanpassingen positieve resultaten heeft op mijn stofwisseling, het lijkt erop dat het nu als een speer gaat. Leuk, maar.. een goede maaltijd lijkt binnen 1-2 uur helemaal verteerd te zijn, en de tussendoortjes in minder dan 15min., dus de tijden daar tussenin krijg ik enorme buikkrampen, echt het gevoel dat er niks maar dan ook niks meer in mijn maag zit. Herkend iemand dit? of ben ik ziek aan het worden ofzo? Ik heb dit nog nooit meegemaakt.. |
| | |
| | #2 |
| Member Aangemeld: jan 2010 Locatie: Arnhem
![]() |
Ben je naar de dokter geweest?...
|
| | |
| | #3 |
![]() | |
| | |
| | #4 |
![]() |
Wat was je voedingsplan en wat waren de aanpassingen?...
|
| | |
| | #5 |
![]() | De gemiddelde calorie inname is denk ik ong. hetzelfde gebleven. Ik ben gestopt met 2 x per dag koffie drinken (totaal 5 suikerklontjes en redelijk wat koffiemelkpoeder) daarvoor in de plaats ben ik groene thee gaan drinken (ca. 7 glazen per dag). Ik heb mijn grote avond maaltijd verdeeld naar 2 gemiddelde maaltijden, als tussendoortje ben ik meer fruit en groente gaan eten. Eigenlijk ben ik nog gezonder gaan eten dus ik vind het nogal vaag dat ik nu juist klachten heb. |
| | |
| | #6 |
![]() |
Kan het misschien zijn omdat mijn lichaam nu minder beschikbare lichaamsvet heeft en meer energie (uit voeding) nodig heeft? Of dat mijn vet inname te veel is gedaald door het weg laten van koffiemelkpoeder (= puur (verzadigd) vet)?
Laatst aangepast door BackToBuilding : ma 8 feb 2010 om 01:47 |
| | |
| | #7 |
![]() |
Vervang 7 koppen voor gemiddeld 4 koppen over de hele dag, er zijnstoffen waarnje teveel kunt heben.
|
| | |
| | #8 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat is dan je gemiddelde calorie inname per dag??
|
| | |
| | #9 |
![]() | |
| | |
| | #10 |
en wat ben je man vrouw leeftijd lengte??
|
| | |
| | #11 |
![]() | M, 25jaar, 164cm. Inmiddels van 76 naar 54KG. Wat dan? O ja, en ook 7% in spieren aangekomen.
Laatst aangepast door BackToBuilding : di 9 feb 2010 om 17:11 |
| | |
| | #12 |
| Member Aangemeld: dec 2009 Locatie: profincie utrecht
![]() |
mm en daar naast traine je cardio doe je ook nog wat aan kracht training ofzo en weet niet is 1600 calorie niet erg laag is maar een vraag hoor dacht voor een gewone vrouw dat het al zonder trainen 2000 calorie was maar kan het verkeerd zien volg het veder wel even hier maar zie wel nog 5 kilo minder en dan zit je dacht ik onder je gezonde gewicht als ik het goed heb maar zie wel wat de rest zegt groeten allemaal
__________________ En begin is het begin van het begin dus laten we ergens beginnen |
| | |
| | #13 | |
![]() | Citaat:
Verder zijn dit mijn gegevens: per cardiosessie verbrand ik 500/700 calorieen (volgens mijn crosstrainer), ik doe een klein beetje (ca. 20-30min.) aan krachttraining (borst, armen en buik) dit alles x 5 keer per week. 1KG puur vet bevat 7000 calorieen heb ik begrepen. Geen idee hoe ik hieruit bereken hoeveel calorieen ik binnen krijg, iemand? | |
| | |
| | #14 |
hoe kom jij op die 1800 calorieën waar heb je dat mee berekend zo uit mijn duimpje moet jij rond de 2300 cal zitten ......dus je eet te weinig .Beter zou het zijn om meer te gaan eten en je training eens radicaal te veranderen dus gaan voor spieropbouw .
|
| | |
| | #15 | |
![]() | Citaat:
Ik verbruik evenveel als dat ik eet volgens onderstaand formule dus m'n sportieve activiteiten is allemaal vetverbranding. Een dieet is toch ook minder eten dan je nodig hebt ;-) Eenvoudig je energieverbruik berekenen (BMR) + vetverlies voorspellen iig terug naar m'n eerste post, ik ben weer overgestapt naar m'n eerdere voedingspatroon en voel me al stukken beter, ook omdat de schijterij (die uitgesteld was door thee) ook weer op gang is. Ik zal groene thee ooit weer gebruiken bij cutten. Dat brengt me naar deze vraag, heeft het zin als ik nu nog voor komende zomer ga bulken of zal ik pas na de zomer bulken en deze periode daarvoor in de plaats normale voedingpatroon met creatine gebruiken..? Ik wil voor komende zomer licht gespierd en droog zijn. Laatst aangepast door BackToBuilding : di 9 feb 2010 om 20:45 | |
| | |