Ga Terug   DutchFitness.com Forum > DF Leden > Foto Galerij

Antwoord

Topic opties Zoek in topic
Oud za 27 jun 2009, 13:25   #1
Junior Member

Aangemeld: jun 2009
JvdH is on a distinguished road
18 jaar, foto's na een tijdje trainen

Ik ben begonnen op 58kg(op 1,85m). Heb ik geen foto's meer van helaas.
Vanochtend woog ik 80kg exact(1,87m), gewicht heeft soms uitschieters naar de 83 kg.

Ik train nu een aantal jaartjes, de eerste 2 jaar heb ik eigenlijk alleen maar getraind als het me uit kwam en gegeten wanneer ik wilde en wat ik wilde.
Kortom die jaren hebben geen zoden aan de dijk gezet omdat ik niet serieus bezig was.

Laatste anderhalf jaar ben ik echter goed op mijn eten gaan letten en heb ik verschillende schema's geprobeerd. In die tijd ben ik 10kg aangekomen waarvan de laatste anderhalve maand 5kg(zal geen droge massa zijn natuurlijk).

Wil graag wat commentaar want ik vind dat zelfs die laatste anderhalf jaar niet op heeft geschoten. Calorie inname zit tussen de 3000 en 3500 Kcal.

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg 10-06-09_0.jpg (90,0 KB, 218x gelezen)
Bestandstype: jpg 27-06-09 (2)_1.jpg (75,2 KB, 206x gelezen)
Bestandstype: jpg 27-06-09(1)_1.jpg (58,5 KB, 209x gelezen)

Laatst aangepast door JvdH : za 27 jun 2009 om 13:33
JvdH is offline   Met citaat antwoorden
Oud za 27 jun 2009, 13:47   #2
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

Aangemeld: aug 2007
jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
het begin is er gewoon dus goed blijven eten en trainen...

jacky's DC logje