Ga Terug   DutchFitness.com Forum > DF Leden > Foto Galerij

Antwoord

Topic opties Zoek in topic
Oud za 27 jun 2009, 13:25   #1
Junior Member

Aangemeld: jun 2009
JvdH is on a distinguished road
18 jaar, foto's na een tijdje trainen

Ik ben begonnen op 58kg(op 1,85m). Heb ik geen foto's meer van helaas.
Vanochtend woog ik 80kg exact(1,87m), gewicht heeft soms uitschieters naar de 83 kg.

Ik train nu een aantal jaartjes, de eerste 2 jaar heb ik eigenlijk alleen maar getraind als het me uit kwam en gegeten wanneer ik wilde en wat ik wilde.
Kortom die jaren hebben geen zoden aan de dijk gezet omdat ik niet serieus bezig was.

Laatste anderhalf jaar ben ik echter goed op mijn eten gaan letten en heb ik verschillende schema's geprobeerd. In die tijd ben ik 10kg aangekomen waarvan de laatste anderhalve maand 5kg(zal geen droge massa zijn natuurlijk).

Wil graag wat commentaar want ik vind dat zelfs die laatste anderhalf jaar niet op heeft geschoten. Calorie inname zit tussen de 3000 en 3500 Kcal.

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg 10-06-09_0.jpg (90,0 KB, 218x gelezen)
Bestandstype: jpg 27-06-09 (2)_1.jpg (75,2 KB, 206x gelezen)
Bestandstype: jpg 27-06-09(1)_1.jpg (58,5 KB, 209x gelezen)

Laatst aangepast door JvdH : za 27 jun 2009 om 13:33
JvdH is offline   Met citaat antwoorden
Oud za 27 jun 2009, 13:47   #2
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

Aangemeld: aug 2007
jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
het begin is er gewoon dus goed blijven eten en trainen...

jacky's DC logje
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud za 27 jun 2009, 15:18   #3
Junior Member

Het begin is er dus eindelijk na zo lang trainen? Had het niet beter gekund ofzo in die laatste anderhalf jaar dat ik goed ben gaan trainen en eten?
Oud zo 28 jun 2009, 08:14   #4
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
ach weet je je hebt zoiets als aanleg en heb je die dan is het fijn heb je die niet dan is het gewoon kut met een hoofdletter K......en je bent al een 25 kilo aangekomen dus dat is bij lange na niet slecht te noemen.Je bent nu 18 jaar en je goede groeijaren beginnen er nu aan te komen (hoog eigen testosteron gehalte) dus profiteer daarvan bouw een goed voedingsschema en wissel je trainingsschema;s elke 2 tot 3 maand af en onthoud een ding doorzetten zal je moeten en je gaat groeien;als je dit jaar nog een kilo of 5 kunt bouwen aan spieren weet jij niet meer wat je ziet want nu beginnen ze te tellen die kilo's dus doorzetten....oja wat ik bedoel over die aanleg is dat ik die dus niet heb en ik heb heel veel moeten doen voor een paar kilo massa dus aan mijn ouders bedankt he voor mijn goede genen ....

jacky's DC logje
Oud zo 28 jun 2009, 12:03   #5
Junior Member

Ik heb ook totaal geen aanleg, mijn vader woog op mijn leeftijd minder dan 60kg en hij weegt nu net zoveel als mij...
Aanleg heb ik dus totaal niet maarja ik had verwacht dat ik na die laatste 10kg aankomen wel een noemenswaardig verschil zou zien maar ik vind het tegenvallen. Het enige wat ik zie is dat ik wat minder droog ben geworden en de spierdefinitie achteruit is gegaan(dus meer vocht, vet. Geen droge massa lijkt t)
Oud zo 28 jun 2009, 21:39   #6
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

hahaha ik zal je eens wat vertellen wij lijden aan bigorexia de tegenhanger van anorexia wij zijn nooit groot genoeg ;wij hebben gewoon dat beeld terwijl wij een stuk breder zijn als de rest...

jacky's DC logje
Oud wo 1 jul 2009, 15:07   #7
Member

Aangemeld: nov 2008
jelmer is a name known to alljelmer is a name known to alljelmer is a name known to alljelmer is a name known to alljelmer is a name known to alljelmer is a name known to all
Begint er goed op te lijken!, goed doortrainen en eten en dan kom je er wel!. en btw doe die broek eens normaal man of is dat tegenwoordig 'mode'
jelmer is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 1 jul 2009, 18:48   #8
Super Moderator

jacky den bels's Avatar

mode denk ik zo....

jacky's DC logje
Oud do 2 jul 2009, 01:31   #9
Junior Member

trend/modeverschijnsel wat een gewoonte is geworden denk ik Zit lekker... Mn normale broeken heb ik wel gewoon goed zitten hoor
Oud do 4 mrt 2010, 20:53   #10
Senior Member

Ziggy's Avatar

Aangemeld: jan 2010
Ziggy will become famous soon enoughZiggy will become famous soon enough
Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
hahaha ik zal je eens wat vertellen wij lijden aan bigorexia de tegenhanger van anorexia wij zijn nooit groot genoeg ;wij hebben gewoon dat beeld terwijl wij een stuk breder zijn als de rest...
Hier begin ik last van te krijgen :s
als ik in de spiegel kijk, denk ik dat ik nog smal ben , en schraal, terwijl mensen uit mijn omgeving zeggen dat ik erg dikke armen heb, en een brede kas heb.. erg raar is dit ..
Ziggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud ma 8 mrt 2010, 14:23   #11
Senior Member

Blondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond repute
Raar maar wel fijn dan weet je dat je lekker groeid.

trouwens hoe is het nu met de topic starter? Ook al flink gegroeid?
Oud di 9 mrt 2010, 01:57   #12
Junior Member

De topicstarter leeft nog... Maar is niet gegroeid of achteruit gegaan.
Ik heb een piek gehad van bijna 90 kg maar dat is weer achteruit gehold en nu weeg ik weer 80kg.
De verklaring hiervoor zit in mijn inkomen. Mijn vaste lasten zijn haast zo hoog als mijn inkomen. (19 jaar, uitzendkracht + school)
Ik ga nooit uit, koop eens in het jaar wat kleding en doe echt zuinig met alles. Maar goed hierdoor blijft er weinig over voor eten waardoor ik me niet consequent aan een voedingsschema kan houden helaas...

Wat ik overigens eet als het financieel een periode weer wat beter gaat:

Ontbijt 8.00:
- 4 boterhammen met bijv. ei, (pinda)kaas, kipfilet, ham
- 1 banaan
- 75 gram cruesli met yoghurt

11.00:
- 4 boterhammen pindakaas/kaas
- 0,5 liter melk

13.00:
- Rijst met kip en ananas
- 0,5 liter melk
- fruitsalade

15.00:
- 4 boterhammen pindakaas/kaas/tonijnsalade
- 0,5 liter melk

17.30:
Wat de pot schaft... + brood als ik vind dat ik niet genoeg heb gehad.

20.00 Pre workout:
- Banaan

21.30 Post workout:
- 40 gram druivensuiker met water + 2 schijfjes ananas

22.30:
- Rijst met kip en divers fruit er doorheen (fruitsalade in blik van Albert Heijn)

Voor het slapen:

- 50 gram cashewnoten (kan soms meer zijn)
- 500 gram magere kwark

Als ik een pot eiwitten heb dan neem ik 's ochtends een shake en 's avonds na het trainen.
Wanneer ik dit schema een tijdje aan weet te houden zit ik na een tijdje op ongeveer 85kg...
Antwoord

« Jelmer's Foto's | - »
Topic opties Zoek in topic
Zoek in topic:

Uitgebreid zoeken

Postregels