| | #211 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
oja nu ook bcaa poeder en essentiele amino zuren (purple wrath)
|
| | |
| | #212 |
| Member Aangemeld: okt 2008
|
Masstech MUSCLETECH dextropur DEXTRO ENERGY glutamine XXL
__________________ 1.68m 77.2kg |
| | |
| | #213 |
| Junior Member Aangemeld: dec 2008
|
Whey eiwitten Caseine eiwitten St-Janskruid Arginine - Creatine stack |
| | |
| | #214 |
| Junior Member Aangemeld: apr 2009
|
Mogguh allemaal, ja ben nieuw hier, maar vraag me nou al een tijdje af wat ik nou het beste aan supplementen kan nemen Ik doe 2 a 3x per week fitness en 2x Krav Maga, waarvan Krav Maga een hoog cardio gehalte heeft. Ik gebruik nu alleen Xtreme Pro Whey, op traininsdagen ś ochtends en na trainen en op rustdagen alleen 's ochtends. Nu ben ik geen kleine jongen (rond 1,90 en kilo-tje of 100) maar dat is niet allemaal spier zegmaar en ik heb ook geen bijzonder eetschema, ik eet gewoon normaal met de pot mee Nu zou ik wel wat meer qua spiermassa willen groeien, niet perse droger, maar gewoon wat gedefinieerder. Moet ik dan gewoon doorgaan met me Whey of kan ik dan beter (na rondlezen hier) een keer Megagrow (creatine) en Scivation Xtend (BCAA) proberen ipv de whey of misschien wel samen met de whey ? Had voor mezelf al dan het volgende schema-tje bedacht na rondlezen : 's ochtends op nuchtere maag megagrow (en misschien Whey? Of is dat dubbelop?), voor het sporten Xtend en dan na sporten ook weer megagrow. En dan op rustdagen alleen 's ochtends megagrow. Klinkt dat een beetje als een redelijk schema-tje ? Laatst aangepast door dapluiz : do 23 apr 2009 om 12:24 |
| | |
| | #215 |
|
gewoon doorgaan met je whey maar iig je eten aanpassen want je wil meer defenitie gaan krijgen dus je wil vet verliezen...
|
| | |
| | #216 |
| Senior Member Aangemeld: apr 2008
|
Kijk eens op Voedingscentrum - Caloriechecker en / of www.voedingswaardetabel.nl.Daar kan je invullen hoeveel en wat je eet en dan rolt er vanzelf de verhouding uit.Ideaal als je geen zin hebt om zelf te rekenen. Richt je niet teveel op supplementen zou ik zeggen,maar meer op je voeding ,rust en de trainingen. |
| | |
| | #217 |
| Junior Member Aangemeld: apr 2009
|
Aardig globaal berekend op die site kom ik uit op minder calorien dan dat ik per dag zou mogen hebben. Maar kan het ook zijn dat je juist door iets meer maar anders te eten je dan juist afvalt ?
|
| | |
| | #218 |
|
juist dat klopt maar maak even een topic aan in de daarvoor bestemde sectie....
|
| | |
| | #219 |
| Junior Member Aangemeld: mei 2009
|
Ja was zelf ook wel op zoek geweest.. En nog langs de shop in de buurt geweest.. maar die had wat producten niet.. moest nog geleverd worden enzo. PLus dat ik voor me auto ineens 300 euro moest neer dokken.:S Is de planning beetje gewijzigd. Misschien word het simpel krystal c effies ofzo.. Met goede voeding, kom ik nu ook een heel stuk
__________________ ..:: bestewaardebonnen ::.. |
| | |
| | #220 |
| Senior Member Aangemeld: jan 2008
|
Op het moment: Whey Green bulge BCAA's L'Tryptofaan (voor het slapen
__________________ :pEen echte man komt niet thuis met bloemen, MAAR MET HONGER!!! ROARRRRRR:p |
| | |
| | #221 |
| Junior Member Aangemeld: jul 2009
|
Whey eiwit, muscle and grow, creatine, bcaa's, L-glutamine(apart), multivitamine.
|
| | |
| | #222 |
| Junior Member Aangemeld: sep 2009
|
Ik gebruik whey van powersupplements en ik gebruik visoliecapsules, twee per dag.
|
| | |
| | #223 |
|
ik ben sinds een paar weken met unleash v2 bezig en is goed spulleke blijft werken en de trainigen gaan lekker ,oja niet voor beginners
|
| | |
| | #224 |
| Junior Member Aangemeld: okt 2009
|
ben vrijdag begonnen met mammoth 2500 ben benieuwd |
| | |
| | #225 |
| Member Aangemeld: feb 2010 Locatie: Brussegem
|
ik neem momenteel AMG en amino force. nu proberen ze mij te overhalen om crack of endostym te gebruiken. hebben jullie hier ervaring mee? |
| | |