| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| | Topic opties | Zoek in topic |
| | #1 |
| Member Aangemeld: jan 2009
| Stack voor spiermassa en vetverbranding
Weet er iemand hier een goede en niet te dure stack om vetverbranding te verhogen, of uithouding te verhogen en spiermassa etc. Ik heb gehoord dat RPM + Drive van APN goed is maar ik vind deze net iets te duur. Iemand een goed alternatief? |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
een goede vetverbrander schijnt lipo 6x te zijn
|
| | |
| | #3 |
|
Ja ik heb ook al wat gehoord van lipo 6x maar ook aantal negatieve reacties. Ook hoor ik dat hydroxycut harcore ook goede stuff is. Ik vraag mij gewoon af wat mijn beste optie is. Denk dat ik eens zal moeten gaan horen op het bodybuilder forum |
| | |
| | #4 |
| Super Moderator Aangemeld: aug 2007 Locatie: belgie
|
weet je zoals met alle sups wat werkt voor jou hoeft voor mij niet te werken dat is net het meoilijke maar voor vetverbranding zou ik altijd een van deze twee kiezen met een lichte voorkeur voor die lipo ...
|
| | |
| | #5 |
| Senior Member Aangemeld: aug 2007 Locatie: hier uiteraard
|
Hier kan ik je niet mee helpen, daar weet ik te weinig van af. Hopelijk kom je tot een keus en is het direct de goede
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #6 |
|
Heb ook al goede dingen van die lipo 6X gehoord, maar werkt die wel nog goed? Want ze hebben Yohimbine HCL eruit gegooid omdat ie verboden is geworden.
|
| | |
| | #7 |
| Senior Member Aangemeld: apr 2008
|
Duur goedje zeg...dat is me het niet waard.
|
| | |